Dzień Social Media
Strategia w mediach społecznościowych
Barbara Stawarz-García, Paweł Tkaczyk, Mariusz Łodyga, Piotr Chmielewski
Unikalna formuła i wyjątkowi eksperci
4 ekspertów, 4 tematy, 4 punkty widzenia
Prawdopodobnie najciekawsza dyskusja o psychologi w mediach społecznościowych
Dlaczego warto wziąć udział
Wyjątkowy skład: 4 ekspertów w ciągu jednego dnia, których w tym zestawieniu nie spotkasz nigdzie indziej.
Wyjątkowa formuła, umożliwiająca bezpośrednią interakcję Uczestników z ekspertami.
Wyjątkowe miejsce: spotkamy się w komfortowych i sprzyjających kreatywnej dyskusji lokalizacjach.
Autorska formuła
Każdy z czworgiem ekspertów wypowiada się na pierwszy z pięciu tematów.
Po wszystkich wypowiedziach (mini-prezentacjach), następuje dyskusja pomiędzy ekspertami, z udziałem Uczestników.
Następnie przechodzimy do kolejnego tematu i pracujemy według tej samej formuły.
Wyjątkowa edycja: eksperci zajmujący się strategią, którzy pokażą nam nowe możliwości.
Wydarzenie odbywa się w godzinach: 09:00 - 16:00. Od 16:00 do 17:00 przewidziany jest czas na "Godzinę integracji" - rozmowę z ekspertami i pomiędzy sobą.
Tematy tegorocznej edycji
1) Czym jest strategia marketingowa, a czym nie jest? Komunikacja w social mediach, a strategia komunikacji marki (o sytuacji, kiedy „nagina się” tradycyjnie postrzeganą markę do odbiorcy social media - za i przeciw).
2) Strategia w social media?! Dlaczego stare mury muszą runąć. Kluczowe elementy strategii w social media (o podejściu, w którym słowo „strategia” jest zarezerwowane tylko dla strategi marketingowej i dlaczego social media też wymagają planu działania).
3) Dlaczego na social media świat się nie kończy i warto myśleć systemowo o marce, jej pozycjonowaniu, komunikacji oraz wszystkich ważnych dla marki kanałach marketingowych?
4) Czy strategia musi bazować na "autentyczności"? A może w social media nie można być autentycznym, wszystko jest kreacją a „bądź autentyczny” to „skok na kasę” konsultantów od strategii?
5) Prywatność będzie nową walutą. Jak pogodzić strategię social media z coraz większym dążeniem naszych użytkowników do chronienia swojej prywatności?
BARBARA STAWARZ-GARCIA
Social Media Trainer, Consultant oraz Marketing Consultant, zawodowo zajmuję się mediami, marketingiem i podróżami. Prowadzi agencję interaktywną Happy Content oraz biuro podróży Hola Cuba. Z wykształcenia jest dziennikarką i medioznawcą oraz marketerką. Wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi szkolenia i występuję jako mówca. Uwielbia smakować życia i doświadczać jego kolorytów. Do tej pory odwiedziła ponad 40 krajów, wyszła na Kilimandżaro, obeszła Annapurnę dookoła i zrozumiała, że nic nie musi, jeśli tego naprawdę nie chce.
PAWEŁ TKACZYK
Strateg marki, autor książek „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Spełnia się w roli mówcy i szkoleniowca (wystąpił na scenie I Love Marketing w Warszawie, Infoshare w Gdańsku czy Babel Camp w Pradze). Jest autorem artykułów dla takich branżowych czasopism, jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”. Jako strateg na liście jego klientów znajdują się: Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis, Hama, Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.
MARIUSZ ŁODYGA
Strateg marketingowy, konsultant, trener– specjalizuje się w strategicznym marketingu. W biznesie od 16 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting.Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander, Raiffeisen Polbank, Domiporta, Orange, Warta S.A., BGŻ PNB Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii w Krakowie, Sprawny Marketing, Netguru, Urząd Miasta Kalisz, Urząd Miasta Wronki, Rzeczpospolita, Festiwal Fantastyki PYRKON oraz kilkuset firm z segmentu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw na terenie całego kraju.
PIOTR CHMIELEWSKI
Jest założycielem agencji Social Media Now, która organizuje Social Media Week w Polsce. Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. Jako jeden z nielicznych w Polsce, posiada oba oficjalne facebookowe Certyfikaty potwierdzające kompetencje: "Facebook Certified Planning Professional" i "Facebook Certified Buying Professional". Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL.
PARTNER WYDARZENIA
Tak wygląda Dzień Social Media:
Opinie o Dniu Social Media:
Zastrzegamy sobie prawo do stopniowego podnoszenia ceny, w miarę wyczerpywania się miejsc.
Pakiety cenowe:
Zapraszamy również na inne projekty z cyklu Dzień Social Media:
BONUS
W cenie: natychmiastowy dostęp do nagrań z Dnia Social Media 2018
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
MIEJSCE WYDARZENIA
Adgar Plaza One
siedziba The Brain Embassy
ul. Postępu 15
02-676 Warszawa
MIEJSCE SPOTKANIA
PARKING
Podamy bliżej terminu
SOCIAL MEDIA NOW JEST AGENCJĄ - ORGANIZATOREM SOCIAL MEDIA WEEK W POLSCE.
Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem są działania wizerunkowe, a także osiąganie wymiernych efektów biznesowych.